* تمرکز در لایه های کسب و کار
* تجارت الکترونیک
فروشگاه های زنجیره ای عمده فروشی کالا "بعلاوه یک" میخواهد ضمن پرکردن خلا فروشگاه های هوشمند و دانش بنیان عمده فروشی در ایران و حمایت از تولید ملی به مشتریان کالای با کیفیت را همراه با یک سرویس دهی خوب با مناسبترین قیمت ارائه کند. ما شرط لازم برای رشد پایدار را در ایجاد ارزش افزوده برای مشتری میدایم و برای ارائه قیمت بهینه بر روی کانون های تغییر، رشد، بهبود، گسترش و نوآوری تاکید میکنیم و نیاز و انتظارات مشتری نقطه شروع همه ملاحظات استراتژیک ما است. لذا فرهنگ اجتماعی در همه نقاط مختلف کشور، پشتیبانی تامین کنندگان داخلی و محلی مورد توجه خاص فروشگاه های کالا "بعلاوه یک" خواهد بود، با اینکه میدانیم راه دشواری را باید برویم، اما مصمم هستیم در کیفیت زندگی ملت بزرگ ایران تاثیرگذار باشیم.
*ارتقا با تکیه بر عوامل داخلی
*شناسایی و رشد استعدادها
*مطرح بودن به عنوان الگوی کارکنان
*آموزش مستمر
*گشایش فروشگاههای جدید
*استفاده از تبلیغات الکترونیک
*پرهیز از تبلیغات پرهزینه
*تکیه بر فروش غیر حضوری
*جمع آوری منابع مالی از بازار سرمایه
*رعایت حقوق مصرف کننده
*اخلاق مداری حرفه ای
*رعایت حقوق همکاران و سهامداران
*جذب افراد علاقه مند و متخصص
*حمایت از کارکنان و رعایت حقوق آنها و خانواده هایشان
*پیشنهاد شغلی و تخصیص پست های سازمانی بر اساس تخصص و تجارب افراد
*ایجاد اتاق های فکر و طوفان های ذهنی با مشارکت کارکنان
*ارتقای سطح کیفی آموزش کارکنان از طریق ارئه آموزش های
* اولین فروشگاه دانش بنیان عمده فروشی در کشور
* قابل گسترش در کشورهای همجوار
* رقبای غیراستاندارد
* کپی برداری
* نرخ بالای مالیات
* تکیه برقیمت رقابتی
* ارائه محصول با کیفیت و استاندارد
* دسترسی مناسب شهروندان
* غالب بودن واسطه گری
* سنتی بودن ساختارهای توزیع
*بسته بندی فله ای
*سفارشات با حجم بالا
*خدمات ویژه به مشتریان وفادار
*ایجاد فروشگاه در قالب انبارهای بزرگ
*ارائه خدمات داروخانه
*ارائه خدمات لیزینگ
*ارائه خدمات بیمه
*ارائه خدمات گردشگری
*ارائه خدمات بینایی و شنوایی
*ارائه خدمات بازیافت
*خانوار
*خرده فروشان
معرفی شرکت فروشگاه های زنجیره ای کالا بعلاوه یک
مجموعه فروشگاه های زنجیره ای کالا بعلاوه یک به منظور دسترسی به یک نظام کارآمد توزیع در راستای برقراری رونق واقعی در بخش تولید و افزایش رضایت مصرف کنندگان به ثبت رسیده است.